Ha valami oknál fogva nem sikerül a bankkártyás fizetés, akkor érdemes ellenőrizni a következő eseteket:
Az e-bankodban ezeket mind ellenőrizni tudod.
1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.
2. lépés: Kattints a “Előfizetések”-re. Itt keresd meg azt az előfizetést, ami Sikertelen volt, majd kattints a “Megtekintés” gombra.
3. lépés: Itt keresd meg azt a rendelést, ahol található a “Fizetés” gomb.
4. lépés: A pénztár oldalon hozzá tudsz adni új bankkártyát, vagy a meglévő bankkártyával kifizetheted.
A 6 részlet a fizetés időpontjában kezdődik, tehát:
1. részlet fizetése – MEGRENDELÉSKOR
2. részlet fizetése – 1 hónap múlva
3. részlet fizetése – 2 hónap múlva
4. részlet fizetése – 3 hónap múlva
5. részlet fizetése – 4 hónap múlva
6. részlet fizetése – 5 hónap múlva
Tehát a megrendeléskor esedékes az első részlet kifizetése és utána még 5 részlet kerül kifizetésre. Így jön ki összesen a 6 részlet.
1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.
2. lépés: Kattints az “Előfizetések” oldalra.
3. lépés: Válaszd ki azt az előfizetést, amit le szeretnél mondani a “Megtekintés” gombra kattintva.
4. lépés: A műveleteknél a “Törlés” gombra kattintva törölheted az előfizetést.
Ha nem boldogulnál kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Igen, a WPViking Kft.-től fogsz kapni számlát az általad megadott adatok alapján e-mailben.
Ezt később a tanulói fiókodban is el fogod érni.
Ha nem jó adatok lennének megadva a számlán kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ez a hiba általában akkor fordul elő, ha valamilyen reklámblokkoló (pl. uBlock, AdBlock) be van kapcsolva a böngésződben. Ilyenkor érdemes engedélyezni a weboldalunkat ezekben a bővítményekben.
Előfordulhat az is, hogy a vírusirtó tévesen riaszt be, és emiatt nem jelenik meg rendesen az oldal. Ebben az esetben szintén állítsd be biztonságosként a weboldalunkat a vírusirtóban.
Ha ezek után sem oldódik meg a probléma, akkor a sütiket (cookie-kat) kell törölnöd és engedélyezned: