Fiókom

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem sikerült a fizetés, mi lehet a probléma?

Ha valami oknál fogva nem sikerül a bankkártyás fizetés, akkor érdemes ellenőrizni a következő eseteket:

  • bankkártya limit van beállítva
  • nincs elég fedezet
  • lejárt a bankkártya

Az e-bankodban ezeket mind ellenőrizni tudod.

1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.

2. lépés: Kattints a “Előfizetések”-re. Itt keresd meg azt az előfizetést, ami Sikertelen volt, majd kattints a “Megtekintés” gombra.

3. lépés: Itt keresd meg azt a rendelést, ahol található a “Fizetés” gomb.

4. lépés: A pénztár oldalon hozzá tudsz adni új bankkártyát, vagy a meglévő bankkártyával kifizetheted.

A 6 részlet a fizetés időpontjában kezdődik, tehát:

1. részlet fizetése – MEGRENDELÉSKOR
2. részlet fizetése – 1 hónap múlva
3. részlet fizetése – 2 hónap múlva
4. részlet fizetése – 3 hónap múlva
5. részlet fizetése – 4 hónap múlva
6. részlet fizetése – 5 hónap múlva

Tehát a megrendeléskor esedékes az első részlet kifizetése és utána még 5 részlet kerül kifizetésre. Így jön ki összesen a 6 részlet.

1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.

2. lépés: Kattints az “Előfizetések” oldalra.

3. lépés: Válaszd ki azt az előfizetést, amit le szeretnél mondani a “Megtekintés” gombra kattintva.

4. lépés: A műveleteknél a “Törlés” gombra kattintva törölheted az előfizetést.

Ha nem boldogulnál kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Igen, a WPViking Kft.-től fogsz kapni számlát az általad megadott adatok alapján e-mailben.

Ezt később a tanulói fiókodban is el fogod érni.

Ha nem jó adatok lennének megadva a számlán kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ez a hiba általában akkor fordul elő, ha valamilyen reklámblokkoló (pl. uBlock, AdBlock) be van kapcsolva a böngésződben. Ilyenkor érdemes engedélyezni a weboldalunkat ezekben a bővítményekben.

Előfordulhat az is, hogy a vírusirtó tévesen riaszt be, és emiatt nem jelenik meg rendesen az oldal. Ebben az esetben szintén állítsd be biztonságosként a weboldalunkat a vírusirtóban.

Ha ezek után sem oldódik meg a probléma, akkor a sütiket (cookie-kat) kell törölnöd és engedélyezned:

  1. Kattints a böngésző címsorában a domain előtti ikonra.
  2. Válaszd a „Cookie- és webhelyadatok” lehetőséget.
  3. Menj az „Eszközön tárolt webhelyadatok” részhez.
  4. A felugró ablakban mindenhol kattints a kuka ikonra, hogy töröld a tárolt adatokat.
  5. Ezután frissítsd az oldalt, és fogadd el a sütiket.