Ha valami oknál fogva nem sikerül a bankkártyás fizetés, akkor érdemes ellenőrízni a következő eseteket:
Az e-bankodban ezeket mind ellenőrizni tudod.
1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.
2. lépés: Kattints a “Fizetési módok”-ra.
3. lépés: “Fizetési mód hozzáadás” gombra kattintva megjelenik a “Bankkártyás fizetés (Stripe)” rész, majd add hozzá az új kártyádat (elképzelhető, hogy biztonsági kódot is meg kell adnod).
4. lépés: “Törlés” gombra kattintva törölheted a régi bankkártyádat.
A 6 részlet a fizetés időpontjában kezdődik, tehát:
1. részlet fizetése – MEGRENDELÉSKOR
2. részlet fizetése – 1 hónap múlva
3. részlet fizetése – 2 hónap múlva
4. részlet fizetése – 3 hónap múlva
5. részlet fizetése – 4 hónap múlva
6. részlet fizetése – 5 hónap múlva
Tehát a megrendeléskor esedékes az első részlet kifizetése és utána még 5 részlet kerül kifizetésre. Így jön ki összesen a 6 részlet.
1. lépés: Kattints a “Fiókom” oldalra.
2. lépés: Kattints az “Előfizetések” oldalra.
3. lépés: Válaszd ki azt az előfizetést, amit le szeretnél mondani a “Megtekintés” gombra kattintva.
4. lépés: A műveleteknél a “Törlés” gombra kattintva törölheted az előfizetést.
Ha nem bodlogulnál kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Igen, a WPViking Kft.-től fogsz kapni számlát az általad megadott adatok alapján e-mailben.
Ezt később a tanulói fiókodban is el fogod érni.
Ha nem jó adatok lennének megadva a számlán kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ez általában akkor szokott lenni, hogy ha használsz valami reklámblokkolót a böngésződben pl.: uBlock, Adblock. Ezeket mindenképpen érdemes engedélyezni a weboldalunkon.
A másik eset pedig a vírusírtónál kell engedélyezned a weboldalunkat, hogy biztonságos. Van, hogy tévesen riaszt be és emiatt nem láthatod.
Ha ez sem oldaná meg, még a sütiket kell engedélyezned. Ez az oldalunk bal alsó sarkában található ikonra kattintva tehető meg.
2015-2024 © WPViking Kft. – Minden jog fenntartva!