Fontos kitalálnod, hogy milyen szállítási stratégiát szeretnél alkalmazni. Ez függhet a termékeidtől, a bizniszed jellegétől és a futárcégtől is, akivel együtt dolgozol. Ezek közül a lehetőségek közül tudsz választani:
Fix szállítási ár (ez a leggyakoribb, mivel egyszerűbb vele dolgozni)
A termékek árában benne van a szállítási díj
Konkrét kiszámolt szállítási díj
Ingyenes szállítás
Súly alapján megadott szállítási díj (a futárcégek is általában súly alapján kalkulálnak)
Súly alapú szállítási költség
Beállítására a WooCommerce Weight Based Shipping nevű bővítmény a legjobb választás
Az összes terméknél be legyen állítva a súly!
Vásárlás után le kell tölteni és úgy kell telepíteni
Aktiváld a már megszokott módon
A WooCommerce >> Beállítások >> Szállítás fülön belül a Weight Based Shipping című fülön lesz megtalálható.
“Title” (cím): ezt fogják látni a látogatók
“Label” (címke): csak neked szól
A cím lehet mindenhol “Házhozszállítás díja” vagy beírhatod a sáv megnevezését is (10kg felett, DPD házhozszállítás)
“Conditions” (feltételek) / Order weight (súly): tizedes elválasztás ponttal, mértékegység kg
above az alsó súlyhatár, below a felső súlyhatár, oldalt az “or equal” jelentése “vagy egyenlő” (pl. nagyobb vagy egyenlő 10kg)
Order Subtotal: a termékszámra vonatkozik, szóval ez lehet 0 is, vagy akár végtelen
Alul a Charges alatt az árat kell megadni
Weight Rate: a “charge”-hoz írd be, hogy mennyi legyen, a “per each”-hez pedig a sávban lévő maximális súlyt
Ennyi lenne a beállítás, de természetesen az összes árazási sávot fel kell venni, amire neked szükséged lesz. Egy, majd több termék kosárba rakása után a kosár oldalon ellenőrizd, hogy a megadott szállítási összeg stimmel-e, hogy valóban sávot ugorjon, amikor a súlylimitet átlépték a termékek.